На сьогоднішньому занятті ми обговорили створені нами приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; обговорили,як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; проаналізували , як можна здійснити диференціацію навчання учнів, створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні, інструменти для підсумкового оцінювання; створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів; внесли зміни в План вивчення теми; обговорили результати навчання, планували інструктивні матеріали для навчального проекту.Нам все вдалося.
четверг, 29 ноября 2012 г.
Модуль 9. Рефлексія.
На сьогоднішньому занятті ми обговорили створені нами приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; обговорили,як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; проаналізували , як можна здійснити диференціацію навчання учнів, створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні, інструменти для підсумкового оцінювання; створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів; внесли зміни в План вивчення теми; обговорили результати навчання, планували інструктивні матеріали для навчального проекту.Нам все вдалося.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий